Δράσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Πρωτότυπες κατασκευές στο μάθημα της τεχνολογίας!

Μια ξεχωριστή έκθεση έλαβε χώρα την τελευταία ημέρα διεξαγωγής μαθημάτων στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας! Οι μαθητές μας παρουσίασαν τις κατασκευές που συνέθεσαν στο πλαίσιο του μαθήματος της τεχνολογίας και ομολογουμένως ορισμένες από αυτές ήταν άκρως εντυπωσιακές και ενθουσίασαν τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας!

Δίτροχα και τετράτροχα οχήματα, ανεμόμυλοι, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, λουλούδια, ρομπότ, εργοστάσια και πλήθος διαφορετικών χάρτινων, μεταλλικών και ξύλινων κατασκευών κόσμησαν την αίθουσα εκδηλώσεων αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα και τη δεξιοτεχνία των μαθητών! Παράλληλα παρουσιάστηκαν οι δημιουργικές εργασίες που εκπονήθηκαν για το μάθημα της τεχνολογίας, οι οποίες είχαν ευρύ και πολυδιάστατο περιεχόμενο!

Συγχαρητήρια στα παιδιά και στον καθηγητής τους, κύριο Μανωλά Δημήτρη για την προσπάθειά τους και το όμορφο αποτέλεσμα! Ακολουθούν εικόνες και βίντεο από τις κατασκευές των μαθητών και αρχεία με τις δημιουργικές εργασίες τους!

Δημιουργικές εργασίες

Μπορείτε να διαβάσετε και να κατεβάσετε τις εργασίες από τους υπερσυνδέσμους που θα βρείτε μετά τον πίνακα.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΕΛΗ  ΜΑΡΙΝΑ  Γ1Πώς επηρεάζουν τα γλυκά και οι σοκολάτες τα δόντια και την υγεία των παιδιών.
ΕΚΑΤΟΜΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ- ΜΑΡΙΑΝΘΗ Γ1Έρευνα για την επίδραση της τηλεκπαίδευσης στους μαθητές και την αποτελεσματικότητα της σε αυτούς.
ΚΑΝΑΒΑ MPERTIZLIAN MARLEN Γ1Πώς επηρεάζει η κλιματική αλλαγή τα ακραία καιρικά φαινόμενα;
ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ Γ3 Η επιρροή των βιντεοπαιχνιδιών στους μαθητές και πως επηρεάζονται
ΤΟΥΦΕΚΣΙΟΓΛΟΥ ΡΟΔΟΥΛΑ Γ4‘’Πώς επηρεάζει το είδος της μουσικής (Rock- Pop- Rap- Heavy Metal) την ψυχολογία των εφήβων Κορυδαλλού ηλικίας 14-17 ετών’’
ΤΣΑΜΟΥΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ4Η ανάπτυξη του βασιλικού: πώς επηρεάζεται από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
ΦΙΡΜΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Γ4Ποιος τύπος σφουγγαριού απορροφά περισσότερο νερό.
ΧΑΤΖΗΝΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Γ4Πως επηρεάζει η θερμότητα τη διαλυτότητα της λευκής ζάχαρης, του αλατιού και της σόδας στο νερό;